Forum www.administracja12.fora.pl Strona Główna

Forum www.administracja12.fora.pl Strona Główna -> Ogłoszenia -> ogłoszenie dziekanatu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość








PostWysłany: Wto 17:37, 15 Sty 2008    Temat postu: ogłoszenie dziekanatu

W dniach 14.01 - 27.01.2008 będą się odbywać zapisy, na stronie osobistej studenta, na przedmioty kursowe oraz przedmioty do wyboru uchwalone przez Radę Wydziału, na semestr letni, w r.ak. 2007/08

STUDIA STACJONARNE ADMINISTRACJI - I stopnia ( licencjackie )

Na I rok, II sem.:

1. Przedmioty kursowe do wyboru - kończące się egzaminem

Polityka społeczna
Prawo międzynarodowe

Z tego co patrzyłem to większość ludzi wybrała Prawo międzynarodowe
Powrót do góry
Gość








PostWysłany: Śro 18:45, 16 Sty 2008    Temat postu: Terminy Sesji i poprawek

HARMONOGRAM SESJI EGZAMINACYJNEJ ZIMOWEJ NA STUDIACH STACJONARNYCH ADMINISTRACJI - I STOPNIA
w roku akademickim 2007/08
lp Nazwa przedmiotu - Termin egzaminu
ROK I

1. Historia administracji egz. pisemny: 31.01. gr. 1 - 6 godz. 8.oo – 9.3o, s. Audytorium nr 3D
egz. pisemny: 31.01. gr. 7 - 12 godz. 10.oo – 11.3o, s. Audytorium nr 3D
Termin poprawkowy: 14.02. g. 10.oo - 11.3o, s. 1D

2. Wstęp do prawoznawstwa
egz. pisemny: 04.02. gr. 1 - 3 godz. 8.oo – 9.3o, s. Amfiteatr AC
egz. pisemny: 04.02. gr. 4 - 6 godz. 10.oo – 11.3o, s. Amfiteatr AC
egz. pisemny: 04.02. gr. 7 - 9 godz. 8.oo – 9.3o, s. Amfiteatr BC
egz. pisemny: 04.02. gr. 10 - 12 godz. 10.oo – 11.3o, s. Amfiteatr BC
Termin poprawkowy 15.02. g. 12.oo - 13.3o, s. 3D

3. Statystyka opisowa
egz. pisemny: 08.02. gr. 1 - 3 godz. 12.oo – 13.3o, s. Amfiteatr AC
egz. pisemny: 08.02. gr. 4 - 6 godz. 14.oo – 15.3o, s. Amfiteatr AC
egz. pisemny: 08.02. gr. 7 - 9 godz. 12.oo – 13.3o, s. Amfiteatr BC
egz. pisemny: 08.02. gr. 10 - 12 godz. 14.oo – 15.3o, s. Amfiteatr BC
Termin poprawkowy 18.02. g. 12.oo - 13.3o, s. 3D

4. Podstawy ekonomii
egz. pisemny: 12.02. gr. 1 - 3 godz. 12.oo – 13.3o, s. Amfiteatr AC
egz. pisemny: 12.02. gr. 4 - 6 godz. 14.oo – 15.3o, s. Amfiteatr AC
egz. pisemny: 12.02. gr. 7 - 9 godz. 12.oo – 13.3o, s. Amfiteatr BC
egz. pisemny: 12.02. gr.10 - 12 godz.14.oo – 15.3o, s.Amfiteatr BC
Termin poprawkowy 20.02. g. 12.oo - 13.3o, s. 3D
Powrót do góry
zwir




Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oława


PostWysłany: Śro 18:57, 16 Sty 2008    Temat postu: Przedmioty na drugi semestr

1. Prawo konstytucyjne 30 E 15 45 8
2. Socjologia dla administratywistów 30 E 15 45 7
3. Podstawy logiki praktycznej 30 E 15 45 7
4.
Przedmiot kursowy (do wyboru)
1. Polityka społeczna
2. Prawo miedzynarodowe (od r.ak.2007/0Cool
30 E 15 45 6
5. Podstawy informatyki 20 Z 10 30 2
6. Wychowanie fizyczne* (zaliczenie) - 60 60 -
II
7. Jezyk obcy** (egzamin) E 180 180 -
Razem
140
4 E
310 450 30
Łacznie na I roku : 675 godz., 8 E, 60 pkt
*zaliczenie do konca IV semestru
**zaliczenie do konca V semestru

te 30E 15 i 45 to ilości godzin w semestrze wykładów, ćwiczeń i razem
a siódemki to punkty kredytowe
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zwir zapomniałem się zalo
Gość







PostWysłany: Śro 19:27, 16 Sty 2008    Temat postu: Re: ogłoszenie dziekanatu

Anonymous napisał:
W dniach 14.01 - 21.01.2008 będą się odbywać zapisy, na stronie osobistej studenta, na przedmioty kursowe oraz przedmioty do wyboru uchwalone przez Radę Wydziału, na semestr letni, w r.ak. 2007/08

STUDIA STACJONARNE ADMINISTRACJI - I stopnia ( licencjackie )

Na I rok, II sem.:

1. Przedmioty kursowe do wyboru - kończące się egzaminem

Polityka społeczna
Prawo międzynarodowe

Z tego co patrzyłem to większość ludzi wybrała Prawo międzynarodowe

dziekanat zmienił termin zapisów na te przedmioty do wyboru na mojej stronie osobistej wyswietla, że można je wybierać do 21 stycznia, ale dla pewności sprawdzcie jak jest u was
Powrót do góry
carmen20kwietnia




Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Wto 20:06, 29 Sty 2008    Temat postu:

Sad JA sie nie zdażyłam zapisac Very Happy nie wiem co teraz ze mna bedzie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zwir




Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oława


PostWysłany: Sob 15:09, 16 Lut 2008    Temat postu:

Ogłoszenie z 14.02.2008r:
Termin składania indeksów do rozliczenia po zakończonej sesji egzaminacyjnej upływa 25 lutego 2008 r.

Informacja dostępna na osobistym koncie studenta.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zwir




Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oława


PostWysłany: Pią 17:04, 22 Lut 2008    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
link do nowego planu, należy kliknąć trzecie od góry po prawej stronie, my jesteśmy SSA(3) I - semestr letni 2007-08
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maui




Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice[Wro]


PostWysłany: Pią 20:11, 22 Lut 2008    Temat postu:

pic na wode.... nie wszystkim ten link dziala.... ale juz i tak skombinowane mam z innego zrodla Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość








PostWysłany: Sob 20:01, 23 Lut 2008    Temat postu: plan

potrafi ktos rozszyfrować nasz now plan Very Happy ??
Powrót do góry
zwir




Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oława


PostWysłany: Sob 20:43, 26 Kwi 2008    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] link do ogłoszenia zamieszczonego poniżej, dla tych którym by nie działał.

Konta poczty elektronicznej dla studentów Wydziału
zamieszczone 2008-04-25 14:00
zaktualizowane 2008-04-25 14:44Konrad Żak
Sekcja Informatyzacji
Uruchomiony został system poczty elektronicznej dla studentów Wydziału.

Adresy email studentów mają postać:
[link widoczny dla zalogowanych]

Adresy email doktorantów mają postać:
[link widoczny dla zalogowanych]

Link do obsługi poczty znaleźć można pod swoim nazwiskiem
po zalogowaniu się na konto osobiste w serwisie WWW Wydziału.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.administracja12.fora.pl Strona Główna -> Ogłoszenia Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin